Nytt nytt nytt

Det är ju mycket ljusare på bloggen nu, men jag var så otroligt trött på den gamla designen. Plåttrig, mörk och mycket. Känns inte så mycket " Jag".

Det går slött idag, ska plocka garderoben, men kommer aldrig till skott. Blir lite stressfaktor men jag har ett tag på mig. Det är väldigt svårt att börja packa när vi ska bo kvar här i 20 dagar och man behöver faktiskt en hel del. Men snart ska jag ta mig i kragen, kanske göra en kopp kaffe sen är det dags att ta tag i den stora garderoben. Usch vad mycket bråte. Blir nog en hel del släng... Hoppas jag!

Längtar mer och mer till vi kommer in i nya lägenheten och kan börja bygga bo på riktigt. Vi har redan bestämt färger till bebisrummet, fastän det inte ska målas förrens vi är i spanien ( slutet av sept), och givetvis har jag redan börjat planera alla smådetaljer som ska in överallt. Det gäller bara att hitta de sakerna man tänkt ut nu.

Nehepp, en snabbvila, kaffe, sen tar jag tag i garderobsmonstret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0