Renovering pågår

Vilket schå med lägenheten!
Niclas kom hem igår och det hade uppstått himla massa problem med väggar...Vilket skulle innebära massa mer jobb än vad vi räknat med från början, även massa massa mer tid. Tack gode gud att vi har vissa människor i vår omgivning som glatt hjälper till. Det är verkligen guld värt!!
Och tack gode gud för målaren som kom förbi och kikade våra problemväggar idag och kan komma och måla redan på måndag:) Så kostnaden steg lite, men tidplanen håller, förhoppningsvis!

Det tråkigaste med denna renoveringen är att jag inte kan vara i lägenheten, för det första pga av att jag varit sjuk och för det andra får jag inte vistas i lägenheten eftersom de målat om taen med någon fasansfull färg! JAg får inte vistas när det är ommålat någonstans överhuvudtaget! Jag hade verkligen sett fram emot att få måla och fixa iordning i vår lägenhet. Att jag har det kontrollbehovet jag har gör inte det hela lättare.
En vecka och 11 dagar kvar innan jobbet börjar och vi ska vara klara med det tyngsta!
Men vi klarar det! En dag i taget...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0