THANK GOD IT'S THURSDAY!



THANK GOD IT'S THURSDAY!


Detta har varit en riktigt tuff dag. Jag var kvar på jobbet ett tag efter jag slutat och..Puuh! Säger jag bara.
När jag slutat åkte jag och mamma och kikade golvlister, jag är ute efter enkla, höga och vita lister. Jag tror jag har hittat de jag vill ha! Känns härligt, kan vi snart sätta igång att sätta fast de.


Just nu sitter jag och kikar lite tapeter som kanske skulle kunna passa i barnrummet. Jag vill gärna ha något snyggt, enkelt men ändå maffigt och i färg! Som en fondtapet då(jag avskyr egentligen fondvägar, men i ett barnrum kan det passa)
Vad tycker ni? Hur hade ni inrett barnrum?


Denna är jättefin, men lite väl "kalla" färger kan jag tycka, kanske i en loungedel, om man nu någonsin kommer skaffa en sån?


Så himla snyggt med sina breda ränder. Men gärna då i ett större rum än i kommande barnrum!


Denna ÄLSKAR jag, så himla fina, varma och mjuka färger! Något att växa i?


Här har vi något roligt men varken för kalla eller varma färger, en perfekt blandning. Jag skulle nog satt den på bredden, för att få känslan av ett större rum.
Bilderna är från: Homepoint

Nu ska jag fira "helg", min sista dag på jobbet denna veckan. Jag är riktigt trött och tycker detta känns jättehärligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0