Julia Tektas

Jag vet inte hur många av er som läst Julias öppna brev till Charlotte och Nicola Perrelli. Men jisses!! Det är ju pinsamt. Varför i helvet känner hon att hon måste ut i media och hävda att det aldrig varit någon otrohet? Det är så himla ointressant och en privatsak mellan två MÄNNISKOR!Folk råkar bara veta deras namn.

Vet ni vad det roliga är? Jag tror egentligen hon skiter i det, det är bara en jävla kontaktannons! "Den rätta finns fortfarande där ute någonstanns och väntar..." Är hon seriös??

Tv3 och Kanal 5 slåss säkert i detta nu om programtitel: Vem är den rätta för Julia Tektas?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en ignorant dum barnrumpa som uppenbarligen har noll koll du som skrivit detta and Julia osv. Skaffa fram fakta innan du kacklar ut saker du inte har en gnutta kunskap om. Hahah.. löjligt, det kanske är du som vill ha uppmärksamheten genom att baksnacka andra på nätet . Folk som du inte ens känner personligen? Sorgligt. Tycker det var starkt av henne att stå på sig. Tillskillnad fr andra.

2010-12-16 @ 21:34:38
Postat av: Josefine

Hej Anonym!

Vad är det Du menar att jag ska basera fakta på?



Jag skriver om ett brev hon valt att göra offentligt, som jag hade en åsikt om. Jag baserar alltså detta inlägg på hennes brev som jag anser är den enda "fakta" jag behöver för att kunna tycka en viss sak om det som är skrivet. Jag tycker alltså att det är den enda "kunskap" som behövs.



Jag skriver också vad jag TROR, lite med en ironisk betoning. Jag hoppar inte på hennes person genom att säga "att det ÄR så" eller genom att säga åt folk vad de ska tycka.



Jag förstår inte vad "baksnacket" är, du kanske vill förklara det?

Din sista mening förstår jag inte heller varför du skriver. Jag står på mig, så du kanske syftar på någon annan?



Du gör ju exakt samma sak som du påstår att jag gör i mitt inlägg, du har ju inga fakta om mig, men utgår ändå från att jag är en dum barnrumpa, som dessutom är ignorant. Det är inget du har någon aning om, men du baserar en åsikt på något jag skrivit. Och eftersom JAG VALT ATT GÖRA DET OFFENTLIGT, så är det också något jag får ta.

2010-12-16 @ 23:05:07
URL: http://superjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0