Cellulit skit!

För ett par veckor sedan hittade jag ju en lite grop i mitt lår. Fy fan tänkte jag och har sedan dess, sakta men säkert, börjat ta tag i träningen! Vilket givetvis behövdes ändå. Sakta får det gå eftersom jag sedan jag trillade i en trappa, på fyllan och villan, haft j*vligt ont i ryggen! Så på måndag blir det till att ringa en kiropraktor som kanske kan hjälpa mig med detta problem.
Ett annat problem kvarstår...Gropen på låret! Som av någon lustig bajsanledning verkar ha utvecklat sig lite smått.  Småsaker kan också vara ett problem.

Jag har alltså googlat runt en del på det här lilla gropjävelskap ( som kanske kan ha förmågan att förhindra mina framtida planer som en cougar) och funnit både det ena och andra. Krämer fungerar tydligen inte, vilket jag kanske inte heller tror på till 100%. Jag tror det kan fungera om man masserar, vilket man ju gör med creme. Så jag ska bli bättre på det ( jag har faktiskt nästan alltid gjort det, men haft ett upphåll på det ett ganska bra tag nu), sedan ska jag även testa på torrborstning!

Jag återkommer om detta när jag vet hur det fungerar!
Snälla!! Håll tummarna om att jag ska återkomma med goda recensioner!

På återhörande/ J

Kommentarer
Postat av: Ma

Hmmmm... Ja det är bäst att akta sig för gropar. Man kan falla i dem...

2010-03-21 @ 14:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0