Fort ska det gå!

Denna dagen har gått så himla snabbt. När jag var påväg hem från jobbet så mötte jag Emelie, så himla underbar är hon! Vi har inte setts på ett par veckor, så jag blev såå glad! Så vi gick en sväng på stan och bestämmde oss för att kanske åka till kalmar på fredag:) Härligt med en tjejdag och prova massa kläder och sen få lite ångest när man kommer hem pga för mycket klädköp! Ungefär så brukar det kännas när jag kommer hem från stan.

Sen var jag hemma och lagade goood pastasås! Sen var det dans och nus itter jag här...Svisch sa det och så försvann denna dagen.

Idag klargjorde även Pördey att det står 1 - 1 mellan oss nu. Denna gången var det nämligen min tur att ta heelt fel på tvättdag;)

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Ma

Sätter 50 kr på 4-2 till Pördey innan den 14 april. ; )

2010-03-24 @ 18:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0