Gizmo & Ragnar

I juli förra året var jag och Elina och hämtade mina två små bedårande katter. De var så lugna och söta. Två snälla små pojkar...Trodde jag! Jäkla buskatter är det.
Men se efter själva, det är klart de fick följa med hem. Och jag ångrar ingenting, trots alla katthår, att de faktiskt kissade inne ett par gånger! Jag skulle aldrig kunna göra mig av med dom, fast tanken har faktiskt, om jag ska vara helt ärlig, slagit mig ibland. När man inte orkar ta fram dammsugaren varevigaste dag.
Sen är dom nog faktiskt de mest kelna katterna i världen!-Det tycker jag om!


Här är dom ju alldeles nya, nu har de vuxit ett par strl.

Gizmo


Lille-ragnar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0