Bedårande!


Tänk dessa små godsakerna på lilla Bebis!! Jag kan liksom inte riktigt förstå att något kan vara så smått.

Hejsan härliga dag!

Nu kommer jag precis hem ifrån stan och en liten lunch med Emelie. Var tvungen att leta lite kläder och så hittade jag dessa små sockorna! De är ju så söta!! Jag har aldrig tyckt man kan kalla kläder "söta", men vad fel jag har haft! Det är ju absout någit man inser när man ska bli mamma, kläder kan ju vara hur söta som helst.

När vi satt och åt lunch gick det förbi massa med mammor hela tiden, jag kan inte sluta titta på vagnar och bebisar och tänker att snart är jag också där! Åh vad jag längtar!

Sjukhusbesöket gick bra! Bebis väger ca 2035 gr, följer kurvan perfekt och jag tycker mig se en antydan till mammas näsa på visa UL-bilder. Livmodertappen är forfarande lite kort, men så länge jag inte har ont och tar det lugnt så är det ingen fara. Tack gode Gud för att jag nu är inne i vecka 33 (32+3) och att Bebis har goda chanser att överleva om den tittar ut snart!

Nu blir det vila för mig!

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Hihi, ja förmodligen. Vi är ju inne i den perioden nu att man är less på att vara gravid, man har varit gravid såå länge men ändå är det ganska långt kvar :)



Vad skönt att det ser fortsatt bra ut och att du får fortsätta vara hemma!!

2010-11-15 @ 20:46:51
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Tina 21 år - gravid vecka 28

Jättesöta :)

2010-11-16 @ 07:32:36
URL: http://hejtina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0