Då är man tillbaka på sjukhuset! Väntar på...

img_0286 (MMS)

Då är man tillbaka på sjukhuset! Väntar på att få göra UL och sedan få reda på om jag får åka hem eller om jag blir kvar här ytterligare. Det har gett mig massa kraft att vara hemma, igår var en härlig dag. Först hjälpte pappa mig till försäkringskassan, där jag fick hjälp med alla papper. Tyvärr kan jag få vänta till december på min lön. Men det får ju bli som det blir. Sedan var det dags för fika med Julia! Så hon kom över med saffransgifflar, MUMS!  Hoppas nu jag får åka hem! Ha en toppen dag!


Kommentarer
Postat av: Sussi - 22 år, mamma & student!

Jag håller alla tummar jag har! :)

2010-11-05 @ 12:38:16
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0