Dilemma...HJÄLP!

Jag funderar på om jag ska färga håret blont igen... Jag saknar det så när jag kollar gamla bilder, men det är tusen gånger smidigare och billigare att vara mörkhårig.
Jag hade bestämt mig för att ta hand om mitt hår och har därför inte färgat det på nästan ett år, vilket innebär att jag i stort sett har min egen färg nu. Jag gillar att vara mörk, men ljust är ju med himla fint! Så lite hjälp skulle vara tacksamt. Vad tycker ni??

Jag som blond:





Som mörk:


Idag. Fast jag fick inte med längden. Men nu var det ju iofs färgen jag disskuterade här;)



Så, jag vore otroligt tacksam för åsikter!
Min sambo är inte mycket till hjälp i denna frågan, tyvärr.

Nu blir det plock och sedan lite mys ute hos mormor och morfar!

Kommentarer
Postat av: michaela (gravid v31)

Svårt! Färgar mitt hår blont men blir tokig på utväxten efter bara någon vecka...skulle dock inte kunna tänka mig någon annan färg. Du passar ju väldigt bra i lite mörkare hår också så du kan ju välja...men att slippa utväxt är ett stort plus;)

2010-11-10 @ 16:50:07
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: a

fin blogg:) kolla gärna min:)

2010-11-10 @ 17:14:23
URL: http://andreajanina.devote.se
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Svårt, tycker du passar väldigt bra i båda!! Hihi, inte mycket till hjälp här inte :)

2010-11-10 @ 17:24:05
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Faster

Ljust!

Vet, av egen erfarenhet, att det är mycket enklare med mörkt.... men det ljusa vinner =)

2010-11-10 @ 17:51:15
URL: http://kito.se
Postat av: frida svensson

ljust tycker jag=)

2010-11-10 @ 21:23:47
Postat av: Lisa

Fin mage du har :) Tycker du ska fortsätta vara mörk, ser mycket vuxnare o mognare ut i det. Det passar dina färger :)

2010-11-10 @ 21:43:32
Postat av: mia schåkansson

du va jättefin på den andra bilden på den ljusa delen när det inte va jätteljust utan lite blandat. det är mycket lättare med utväxten med om du vill ha det ljust, annars tycker jag att du är jättesöt i det mörka! p.s du är jättefin i din mammamage! hoppas ni mår bra!

2010-11-11 @ 11:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0