Fina vänner är en lyx!



Min otroligt kloka vän Anita skrev ett sms till mig när jag låg på sjukhuset! Vi hörs inte av så bra längre, men finns där för varandra i vått och torrt. Hon skrev något i stil med att hon förstår att man prioriterar vilka man har kontakt med när man ska få barn. Jag tyckte det var så klokt, för hur konstigt det än låter för de som inte har barn, så är det faktiskt så det blir.
Man värderar mer i hur folk beter sig och värderar, då dessa personer kommer ha en inverkan på våra barn. Man märker vilka som faktiskt bryr sig om en på riktigt när man ska bli föräldrer. Särskilt när kanske många i ens omgivning inte har barn eller planer på barn. än.
Nu har både jag och Niclas lyxen att ha otroligt många fina och underbara människor i vår närhet. Människor som jag verkligen vill att våra barn ska lära känna och se upp till, många med otroligt fina egenskaper.

Tack snälla ni fina som är som ni är!

Kommentarer
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 32

jaha, ja men om den är fin och funkar även utan gravidmagen så tycker jag absolut att man kan lägga pengar på det :)

2010-11-10 @ 12:27:37
URL: http://madeleines.se
Postat av: I väntan på Liten - Gravid i vecka 32

Ja det är ju perfekt när det löser sig så :) Kanske får spana in PoP någon dag då :)

2010-11-10 @ 15:18:04
URL: http://madeleines.se
Postat av: Sussi - 22 år, mamma & student!

Sv: Vad söt du är vännen! :)



Ja, jag tycker absolut att det är värt att investera i. Vi använde den inte jättemycket, mest för att jag inte hade så mycket mjölk så länge, så hon fick ju ändå ersättning på flaska sen. Men det är ju perfekt annars så pappa med kan mata eller om man måste iväg eller så =)

2010-11-10 @ 16:16:57
URL: http://sussey.blogg.se/
Postat av: Faster

Ja......och tänk att bebis får världens bästa gammelfaster =)))

puss♥

2010-11-10 @ 16:23:42
URL: http://kito.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0