Muskulatur

Nu är vi hemma, antagligen har min värk med muskulaturen att göra. Jag vet inte... Bebis mår bra, som vanligt är det det som faktiskt spelar roll. Men jag är trött och har så ont, ibland vet jag knappt vart jag ska ta vägen. Spelar ingen roll hur jag sitter, ligger står det blir inte bättre.

Vi fick iallafall komma hem på middag hos svärföräldrarna ikväll, så skönt att slippa åka hem sent och handla skräpmat, utan fick istället fläskfilégryta, så jag fick min fredagsmiddag iallafall!

Jag kan förstå att denna bloggen inte varit den roligaste de senaste dagarna, förhoppningsvis går mitt onda över, då vi har massa mys och fix som ska göras imorgon och jag kan vara mitt pigga och glada jag igen!


Ha en fortsatt bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0