Permission

Hej hej!
Lite snabb uppdatering.
Jag fick komma hem igårkväll, på permis till på fredag. Det är härligt att komma hem, men det är faktiskt lite stress kring det. Det är mer krävande av kroppen att vara hemma. Bara som att sätta sig upp utan det där braiga ryggstödet som åker upp och ner. Så på fredag åker jag in till sjukhuset på morgonen för att kika hur det har gått och utifrån det så får jag veta om jag kan få komma hem på heltid eller måste fortsätta vara inskriven på sjukhuset.

Idag har jag varit hos mormor och morfar hela dagen. Det känns att jag inte varit på sjukhuset. Jag har ganska ont i magen och är väldigt väldigt utmattad. Men Bebis rör sig och det känns skönt! Även om jag får springa på toaletten stup i kvarten.

Det tynger i magen, mer och mer, och med tanke på att jag inte gått särskit mycket den senaste tiden kanske det inte är så konstigt att det känns "lite extra" när jag väl är uppe och går.
Sist jag gick som valigt vägde Bebis ca 1000 gr, nu är det ca 1500 gr, tro mig, att gå upp så snabbt i vikt sätter sina spår.

Det bästa med att vara hemma är såklart Niclas! Jag har längtat efter honom massor med mycket och nu kan vi vara tillsammans, vi är ju i närheten av varandra och det är så skönt och betydelsefullt!

Nu ska jag återgå till mina satsumas, pepparkakor och filmer och vara sjukskriven.

Hoppas ni får en härlig kväll! Det ska jag minsann försöka ha!

Kommentarer
Postat av: Ciis

Hoppas verkligen att det ser bra ut på fredag så du slipper bli inlagd igen din stackare... Förstår att det känns som du har tusen saker att göra men glöm inte att TA DET LUNGT bara ;)

2010-11-03 @ 20:04:02
URL: http://cissa.blogg.se/
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Men så skönt för dig att få vara hemma ett par dagar! Hoppas det går bra imorgon så du får stanna hemma ett tag till.



Passa på att njut av hemmet nu!

Kram kram

2010-11-04 @ 18:54:59
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0