Snickarbyxor



Jag älskar snickarbyxor. Så ett antal sådana här kommer det bli de närmsta åren!!
Dessa går att klicka hem från La Redoute.

Tänk att det finns så mycket som man "behöver" när man ska få barn. Utöver de sakerna som faktiskt är måsten!

Nu blir det en härlig dusch innan vår "middag" idag. Mackor med thé! Med goda pålägg såklart! Något jag inte skulle klara mig utan! Sen är det det berömda fredagsmyset. Tänk att vi snart är en familj som ska fredagsmysa! Blir så lycklig när jag tänker på det.

Ha en jättehärlig fredagskväll nu. Glöm inte att pussas lite extra!

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Det går i perioder, för ett par veckor sedan var jag jättedeppig och tyckte allt gick SÅ långsamt. Men nu är det tvärtom, tycker tiden springer iväg och jag har alldelles för mycket att fixa innan lillan kommer :) Så väldigt upp och ner med andra ord!



Vad fin du är på bilderna nedanför! Håller med dig också, gravida är verkligen jättefina!



Kram kram

2010-11-12 @ 19:14:10
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Maria mamma till Leo

Såg nu att den inte fanns på spotify, men finns nog att ladda ner från youtube :)

Ja jag hoppas verkligen det, men känns som om han inte kommer förändras så mycket.

Tack desamma :)

2010-11-13 @ 00:26:12
URL: http://mallo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0