Musik





Gaaaamla bilder! Visar att jag har en musikalisk ådra;) Som vanligt saknar jag det blonda håret när jag ser det!

Nu är Jinne här och fikar med mig. Frallor med massa goda pålägg är så mycket godare än kakor och bullar tycker jag! Jag kan äta hur mycket som helst.
Idag fick jag iallafall bli utskriven, igen, och komma hem. Härligt!! Och jag hoppas detta kommer gå bra! Jag får även röra på mig mer och mer. Ska testa här hemma några dagar med att röra mig mer, sen kanske snart kan jag gå ut en sväng. Behöver nya skor och det hade varit roligt att kunna gå och kika på ett par!

Nu får ni ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Vad skönt, hoppas du får stanna hemma denna gång!



Kramar!

2010-11-08 @ 19:16:35
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0