Vår älskade klump!


Min fina mage i vecka 31+3. Tänk vad stolt man kan vara över den största magen man haft?!

Magen bara växer och växer och jag blir förvånad varje gång jag testar kläder då jag inser att de inte passar eller sitter som de gjorde sist. Tur att mamma och jag ska försöka gå en liten runda på stan på lördag, då kankse jag kan handla lite nytt. Det är massa som ska inhandlas, små kläder, stora kläder (till mamma Jossan;) ) sen har jag fått rabatt på apoteket, så det blir en örontermometer och bröstpump! Är det någon som har tips på bröstpump? Vilka är bra och prisvärda?
Nu ska jag dra igång med en köttfärspaj till min älskling kommer hem! Jag har haft sällskap av Julia idag, alltid lika roligt att dela tankar med henne! Fantastiska Janis!

Här är en härlig overall jag hittat som jag blir lite sugen på att inhandla, jag älskar elefanter och grönt och skiter fullständigt i om en pojke har lite rosa (om Bebis är en pojk, det vet vi ju inte!)


Är den inte såå fin?

Nehepp, nu köttfärspaj!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Läser din blogg ibland. Ska också ha bebis, fast i februari (mitt andra).

Jag kan rekommendera Avent Bröstpump från apoteket, tyckte den funkade jättebra (har testat den billigaste också som kostar ca 100kr men den var riktigt kass).

Hoppas allt går bra med bebis och att h*n stannar kvar lite till i magen. /Emelie

2010-11-09 @ 21:40:36
URL: http://emelieochkalle.blogspot.com
Postat av: Sussi - 22 år, mamma & student!

Overallen var jättefin :)

Jag hade en handpump man pumpade med enhandsgrepp, tyckte den var jättebra =) Man pumpade direkt ner i flaskor som man också fick till, perfekt! Den hette Philips nånting.

2010-11-10 @ 07:13:14
URL: http://sussey.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag älskar också grönt och den overallen är jätte söt :) Ville bara tipsa om detta med bröstpump. Kolla upp om ni kan låna en pump på BB där ni bor, för här i Malmö kan man det. Inte alla som behöver ha en sådan. Jag väntar som sagt mitt fjärde barn och har aldrig ägt eller använt en pump. Ibland är det lätt att man köper saker som bara kommer att ligga.

2010-11-10 @ 08:12:57
URL: http://framtidsplaner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0