7 veckor

Har precis fått reda på att, om inget händer, så kommer de förmodligen hålla mig kvar tills vecka 34, det är alltså sju veckor kvar. Jag är i vecka 27+5. Sen kanske jag får åka hem. Givetvis hade jag hoppats på att få åka hem tidigare, men sju veckor är värt det, bara Bebis stannar kvar i magen så länge som möjligt och mår bra!

Så mina dagar kommer vara ganska enformiga...Vila, tv, sova, äta, vila, tv, sova, äta...Jag får se till att det kommer hit bra böcker med.

Vi har ganska mycket att göra i lägenheten, men det får Niclas ta, och vi har tur om har personer i närheten som gärna hjälper oss. När jag väl kommer komma hem så hra jag bott på sjukhuset mer än vad jag bott i vårt hem. Det ska bli spännande att se hur det ser ut hemma när jag kommer dit.

Vagnen har kommit, Niclas kommer få ta bilder så jag får se den...

Som Ni säkert förstår har jag fullt upp nu och har inte tid att skriva mer...Tv:n kallar.
Kram på Er!


Kommentarer
Postat av: Malin och Simon

Det låter inte kul hjärtat. Simon och jag håller tummarna för er och bebisen för att allt ska gå bra och att bebis väljer att stanna ett tag till. När ni kommer hem så får vi bjuda er på middag så ni bara får luta er tillbaka och äta;) Hur är det med besökande på avdelningen ni ligger på? För vi kommer gärna och hälsar på er om ni vill ha lite sällskap någon dag och om ni orkar såklart.



Vi tänker på er <3

2010-10-14 @ 21:36:31
Postat av: Faster

Är det något speciellt i bokväg som du vill ha?

Jag kommer o hälsar på .... men jag ringer först.

puss & kram ♥

2010-10-15 @ 08:46:16
URL: http://kito.se
Postat av: Yvonne

Hej,

hittade din blogg av en slump och ville bara

skicka en stor kram.

Själv blev jag inlagd i v.34+1 och födde 5 dgr senare.

Tyckte att de få dagarna kändes som ett år, även om jag var tacksam över att de hade koll på mig och bebisen hela tiden.

Hoppas det går bra för er och att bebisen stannar därinne läääänge!

kram kram

2010-10-15 @ 09:44:12
URL: http://ourpeanut.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pratade med blivande mormor igår... Tänker på dej!

2010-10-15 @ 10:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0