Choklad och mys


Lite små presenter från kollegorna, som Niclas kom upp med häromdagen!
Gulliga kollegor jag har va? Som bryr sig så!

Så här smarrigt såg det ut i den lilla kartongen. Jag har aldrig varit någon "choklad"-tjej, som måste ha choklad vissa perioder i månaden osv, men nu under graviditeten har jag blivit riktigt glad i choklad! Sen är tryfflar väldigt gott!

Godmorgon, eller godmiddag som det kanske egenligen heter!

Igårkväll stannade Niclas till sent. Det gjorde mig glad! Vi låg och myste i min lilla sjukhussäng, trångt, men det behövdes. Det var väldigt länge sedan jag fick chansen att ligga på hans axel och han höll om mig. Sådär hade jag alltid kunnat ligga, om det inte tillslut hade gjort så ont i min ena arm. Vi kollade idol och sedan film. Ikväll ska det med mysas har jag bestämt.

Idag kommer jag förhoppningsvis få göra VUL (ultraljud, fast inte på magen, om ni förstår?), och sedan börja röra på mig. Läkaren i morse hade fått för sig att jag blivit lovad att få gå upp och röra på mig f r o m idag, men jag vill göra en koll först, för att vara säker på att det inte kortats av ännu mer, kanske livmoderhals-tapp-grejen t o m vuxit ännu mer? Det hoppas jag på!

Jag hoppas Ni får en fin lördag, vad ni nu ska göra, kankse mysa ni med?


Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Vilken mysig kväll ni verkar haft. Hoppas allt ser bra ut idag så du får upp och röra på dig litegranna!

Här blir det nog en väldans så lugn lördag.



Kram!

2010-10-23 @ 13:27:47
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0