En vecka...

Idag är ingen bra dag alls, ska jag tala om. Nu har vi inte bott hemma på en vecka, för det har varit så otroligt slarvigt städat och då har de ändå varit där i TVÅ dagar. Nu svarar inte ens han som vi har haft kontakt med och han ringer inte heller upp, fast vi lämnat meddelande osv. Varför tog de inte det ordentligt med en gång? Det är fortfarande damm uppe på garderober, golven är verkligen inte ordentligt tagna och igår hade de tagit endast badkarskanten, men inte i?!! Tar man inte hela badrummet om man är där inne?
Detta har verkligen tagit ordentligt på mina krafter och på psyket, jag mår inte alls bra just nu!
Hur kan de behandla sina kunder så otroligt nonchalant?
Jag sa till han vi pratat med att de skulle dammsuga soffan ordentligt, för att jag själv är riktigt petig. Dagen efter hade de inte ens RÖRT soffan, de hade inte tagit badrummet överhuvudtaget, när jag ringde för att tala om det säger han" Ja, men jag sa att de inte skulle ta i badrummet, för jag trodde inte det var där", då sa jag" Ja men säger jag att det är i hela lägenheten, då menar jag HELA lägenheten". Vad sänder han ut för signaler egentligen? Han borde sagt till de att de ska vara noggranna som fan, då hade de också sluppit detta! De hade varit där en gång, och vi hade varit nöjda.
Men efter första dagen fick vi ringa tillbaka och säga att det inte var bra. Jag skrev då även en lapp till städarna. Andra dagen (igår) kom jag hem tidig eftermiddag, och då var det inte heller ordentligt gjort. Så jag ringde och pratade in på hans telesvar: "Hej! Jag ville bara kolla om de är färdiga för idag, för det är ju inte klart här iaf." Han ringer inte upp igen, men de var där en gång till och "städade", även då hade jag skrivit en lapp, som inte följdes. Sen hade de lämnat nycklarna igår och då var Niclas och kollade lägenheten, och då var det inte heller taget ordetnligt.
Så många många turer fram och tillbaka, och jag känner verkligen bara för...Ingenting!
Vi var så glada för att komma hem, men det var bara upp som en sol, ner som en pannkaka. Både jag och Niclas mår jättedåligt av detta. Vi som sett framemot att komma hem och bara ha det sista kvar att göra. Nu känns det som en evighet iväg...
Vi har ju även massa annat runt omkring som ska göras. Jag började plugga historia igår, måste verkligen ta tag i körkortet och Niclas har ju sitt...Sen ska vi ha barn, vilket gör att det blir ännu svårare när man vill komma iordning och hinna bo in sig lite innan Jul och Bebis ska komma...
Hoppas Ni har det bra iaf! Snart kommer vi också ha det!

Kommentarer
Postat av: Ciis

Men åhh vilka drygon! :( Hoppas det löser sig till sist iaf o att ni har haft det bra i Spenien... O viktigast av allt att du o bebis mår bra! :)

2010-10-07 @ 16:34:24
URL: http://cissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0