Flubber

Idag har Bebis dansat loss rejält i magen! Den har rört sig så det ser ut som jag har Flubber under tröjan! Det är roligt när jag redan nu kan skratta med/åt Bebis. Jag längtar till Januari! För Bebis får inte komma innan.

Idag har jag hört talas som att man kan få permission från sjukhuset!!!!! Det vill jag ha! Nästa helg vill jag kunna komma hem och ha en härlig helgfrukost med Niclas, ligga och mysa i vår egna säng, som är lite större än denna och jag vill slappa i vår soffa... I en sådan här situation lär man sig att uppskatta allt det "vanliga" lite mer. Även om jag alltid uppskattat allt det där redan innan!


Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Åh, jag håller tummarna för att du får permission!! Skulle nog göra så mycket att bara få vara hemma en dag.



Tänkte tipsa dig om en dokumentär jag såg igår - Kärlekens Mirakel. Du kanske har sett den redan? Googla på den annars så finns den att ladda ner. Rikitgt bra film om hur våra små mirakel i magen blir till. Har du ett tidsfördriv som varar en timme iaf ;)

2010-10-28 @ 13:00:14
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0