Hem!!!


Detta var inte länge sedan. Lördagen, dagen, innan vi åkte in till sjukhuset!

Jag vill HEM!!!!!!!!!!!!!! Ikväll var extra jobbigt när Niclas åkte. Jag vill hem, mysa, kura in mig hos min underbara älskling, äta frukost, sova i vår nya säng, vakna upp med Niclas och bara vara lycklig!
Jag vill inte behöva vara här längre! Jag vill att allt ska vara bra, så att vi kan få njuta av denna tiden. Jag vill att Bebis ska komma i januari och att vi har hunnit iordning med allt åt den till dess. Så vi bara kan mysa, mata, byta blöjor och sova dåligt, i lugn och ro!
Jag vill verkligen inte vara här längre, utan någon att prata med på kvällarna. Jag hade inte ens behövt prata, jag hade kunnat inte prata också. Sällskap...

Men allra mest av allt saknar jag Niclas så otroligt mycket nu!

Ikväll är detta verkligen jobbigt! Ikväll är ingen bra kväll!

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Uscha då gumman. Förstår att det är jobbigt! Men snart är du hemma med både Nicklas och kanske även lill*n. Kram!

2010-10-19 @ 22:14:05
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Emma Lindgren

Älskade Jossan,



Visste inte att du hade en blogg men nu när jag vet ska det bli så himla kul att följa dig! Jag förstår, efter att ha läst några inlägg, att det varit lite upp och ned hittills - är du kvar på sjukhuset?



Det känns så himla trist att inte kunna komma och hälsa på dig när du ligger där och säkert har skitkul...... Eftersom jag vet, utan tvekan, att jag kunnat plocka fram gamla bilder och minnen som fått tillvaron aningen roligare. (Det går tydligen inte att bifoga saker här)



Jag tycker i alla fall att den här är hysteriskt rolig:



http://www.youtube.com/watch?v=txqiwrbYGrs

(Om den inte visas så får du söka på "David at the dentist")



Jag tänker på er och håller tummarna för att bebis håller sig lugn nu.



Här i New York har hösten börjat kika fram och de illgröna träden i central park börjar sakta men säkert övergå till rött, gult och orange. Jag äter ute på tok för ofta, shoppar alltför ofta, unnar mig själv aningen för mycket men har det helt fantastiskt!



Jag ser dock grymt mycket fram emot att se dig till jul och få klämma lite på antingen knodd eller mage (om bebis inte hunnit slinka ut!)



Många, många kramar!

2010-10-20 @ 03:46:59
Postat av: Alexandra

Vet inte riktigt vad som hänt men hoppas du snart får komma hem..

2010-10-20 @ 12:06:44
URL: http://vivantarettmirakel.blogg.se/
Postat av: Rebecca Nordahl

Hej! Har följt din blogg ganska länge nu men aldrig riktigt fått för mig att skriva!Förgyller min dag att sita här och kolla runt :)Säskilt med graviditeten( väldigt avundsjuk). Men jag och min flickvän planerar barn så det blir väl snart :p Det va år sedan vi pratade :) tråkigt med sjukhusvistelsen. Men underbart att ni ska få en bebis tillsammans! Gud va fort tiden går, det känns inte så länge sedan vi satt och skrev dagbok ihop :) måste ju vara minst 10 år sedan :)

Jag önskar dig och din lilla familj all lycka! kram

2010-10-21 @ 10:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0