Lugn kväll


Här är första gången jag träffar lilla Charlie. Så himla liten och pluttig! Tänk att vi snart ska ha en sådan liten snutt!!!
Så himla häftigt!


Här "conectar" vi. Här säger Charlie: Jossan, du är bäst!
Vi blev alla lite förvånade över hennes skarpa intellekt, hon var ju bara två veckor och ändå hade hon allt helt på det klara.
Hon gillar mig fortfarande lika mycket! Och jag gillar henne, lite lite mer, än vad hon gör. Säg inget, hon blir ju så mallig då.


Här är hennes söta lilla fot! Mina händer ser enorma ut, det är de inte, om man inte jämför med en fot som är två veckor.


Här är hon nu, eller ja, någon månad sen kanske? Söt är hon ju iallafall. Och tjock och go! Härliga lilla unge!

Gokväll!

Idag har jag varit ute och rullat en sväng med Niclas. Jag gick litegran själv, men inte lika mycket som igår. Eftersom jag inatt vaknade av en sammandragning och sedan hade värk igen. Men det gick över så det var ingen större fara. Jag var kanske lite väl ambitiös när jag trodde att jag kunde gå och röra på mig.

Sedan kom mamma förbi med lite fika. Kanelbulle är så gott! Men jag har proppat i mig lite mycket socker denna helgen, så nu är det slut på det roliga.
Niclas åkte redan kl 17 idag så min kväll har varit lugn...och ganska trist.
Men jag bestämt mig för att se denna tiden som min sista tid för mig själv, lite. Snart är det slut med ligga och vila hela dagarna! Men den tiden ser jag fram emot så mycket! Nu har jag chansen att ta igen mig, innan, om ni förstår? Det blir betydligt enklare om jag ser på denna tiden som något bra! Det blir oftast som man tänker, så jag tänker positivt! Även om det ibland kan vara svårt att hålla humöret på topp. Men jag är tacksam för alla runt omkring mig som ställer upp så mycket, som bryr sig så himla mycket! Människor jag inte har så mycket kontakt med skickar stöttande mail och hälsningar! Om ni bara visste vad det betyder mycket!


Men nu är jag så trött så jag vet knappt var jag ska ta vägen. Hoppas jag kan sova denna natten!

Så nu är det dags för mig att säga godnatt! Hoppas vi sover gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0