Ny barnmorska

Idag var det en helt annan upplevelse att gå till barnmorskan, hon var informativ och rolig och trevlig! Jag och Niclas var helt chockade över detta! Jag var livrädd att det skulle bli ännu ett " Mmm (med mesig ton!) har ni några funderingar"- ett fjantigt leende och sedan lägga huvudet från högersidan till vänster och le lite lite fjantigare. Men det blev " Jaha mår Ni bra alla tre?" Sen information om amning osv.
Detta besöket blev helt annorlunda och det var första gånge jag tyckte det var riktigt roligt hos barnmorskan, detta trots glukosbelastning (som inte smakade allt för illa med citron i) och hunger.
Jag längtar till vi ska träffa barnmorskan nästa gång.


Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Vad skönt att ni gillade henne! Vi bytte också precis BM pga flytt och var också orolig innan. Men våran nya är kanon. Hon får fem plus av fem möjliga :)

2010-10-09 @ 10:54:34
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0