Ny dag, nya tag!


Minns inte exakt vilken dag, men detta är i vecka 26 + något. Kan ju säga att magen växer otroligt fort just nu!!

Godmorgon!

Idag vaknade jag vid 8!! Kan säga att de här på avdelningen blev lite förvånade. Jag brukar sova till nu ungefär.
Idag har jag  orkat göra mig iordning lite mer, för snart är det dags för UL! Äntligen.

Återkommer med info om hur det gått! Håll nu tummarna för oss!!

Kan också passa på att tipsa om "Efter 10"- där de idag pratar om tillsatser i mat! Något de flesta tyvärr inte verkar ha någon större koll på!

Kommentarer
Postat av: Faster

Fin ♥

Håller tummarna allt vad jag orkar!

puss o kram

2010-10-26 @ 10:21:10
URL: http://kito.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0