Ny favorit!


Bild: FamilyLiving.se

Idag kom svärmor förbi med lite fika och tidningar. Family living var en utav de. Vilken bra tidning! Där hade de denna gången ett repotage om och hemma hos Linda Lindorff (Isacsson), och vilket hem! Precis i min smak och stil, så otroligt snyggt! Vill också! Se bara sovrummet här ovanför, så enkelt, inbjudande och varmt men absolut inte för mycket saker!. Jag, som älskar inredning så otroligt mycket, blev helt till mig av detta repotage! Detta kommer verkligen ligga under inspirationsmappen!
I övrigt gillar jag ju redan Linda Isacsson, så repotaget i sig var jätteroligt att läsa!

Nu kanske jag borde försöka sova lite... Så är denna dagen över och det blir snabbt nästa! Tiden går ganska fort, men det gör det inte enklare att vara här ändå! Niclas har så himla mycket att göra nu, särskilt när jag inte kan hjälpa till någonting. Det ska ju läggas golv, fixas stänkskydd, lister, sen ska han hjälpa mormor och morfar att flytta, sätta ihop barnvagnen så vi kan testa om vi är nöjda osv. OCH han vill ju givetvis hinna vara här med mig! Han är ju lika delaktig i detta som jag, bara på ett annat sätt. Detta är ju minst lika jobbigt för honom!
Du är så otroligt bra och underbar min älskling! Jag är så glad att jag åkte till Trummenäs förra midsommar och träffade DIG, världen underbaraste, där! Precis som mamma sa "Att åka till Trummenäs var det bästa Du (läs jag) gjort".

Godnatt på Er!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Oj det lät ju inte bra,hoppas den blir kvar ett tag till haha...H*n e kanske så ivrig o vill se världen tidigare.Hoppas det e bättre med dig idag..kram

2010-10-21 @ 09:08:20
URL: http://vivantarettmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0