Tänk vad snabbt det kan gå


Haha detta är nog närmre två år sedan. Blond och ett riktigt yrväder var jag då!
Jag avskyr att kolla dessa bilder, då jag saknar mitt bloda hår otroligt mycket då;)
Som Hanna skrev, tänk vad allt kan ändras på en sekund. Jag blev brunett, kär och galen (det var jag ju iofs innan med) och gravid inom loppet av(mindre) än ett år. Men så otroligt lycklig jag är!
Niclas Du är så underbar!




Godkväll på Er!
Dagen slutade lite bättre än vad den började, men jag är väldigt nervös inför morgondagen då städarna kommer, för sista gången. Blir det inte BRA gör jag resten själv och begär avdrag på fakturan. Kanske borde de få betala telefonräkningar också, eftersom vi fått ringa som galningar... Hmm... Vi får se hur detta slutar denna veckan. För tillslut blir det ändå bra.

Igår var jag ute på skolan första gången och fick genomgång av min Historiakurs, så nu är det dags att ta tag i första uppgiften, sen blir det mat med svärföräldrarna. Sen ska jag faktiskt trycka i mig chips och mackor ikväll, för imorgon är det glukosbelastning...Hur ska det gå;)?

Kram på Er och ha en kanonkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0