Tidig morgon


Här har vi de nya kläderna jag fick av mamma! bakgrundsmiljön är ju inte den mest fantastiska och att jag ser blek och glåmig kan ju bero på att jag inte varit ute på nästan två veckor! Sen känner jag inte mig på jättepiff-humör heller;)
Kläderna är jättesköna och kommer från H&M. Den rutiga skjortan är lite stor, men jag hoppas ju att magen kommer växa i den.

Goddagens!

Imorse vaknade jag 04.40 och somnade inte om förrens ca 7.30. Men eftersom jag inte har något bättre för mig under dagarna än att ligga pch vila, så var ju inte det är särskilt stort problem.
Igår hade Niclas satt ihop vagnen och tagit bilder, som jag längtar efter att få provköra den! Jag hoppas den kommer vara precis så som vi ville. Niclas var inte 100% på att han gjort rätt, men skulle ringa de idag och se. Sen kanske den "känns" lite bättre då.

Idag kommer Sussi hit och hälsar på! Det är roligt med besök, dagarna går ju lite då. Plus att vi inte har träffast och umgåtts på jag vet inte hur länge! Så det kommer bli jätteskoj!
Sen ikväll kommer Niclas hit såklart, då räknar jag med fredagsmys! Han kommer ju vilja se idol, så det kommer vi väl göra.

Nu ska jag kolla film!

Ha en fortsatt bra Fredag!

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Hoppas ni får så bra fredagsmys man kan ha på sjukan. Kram på dig!

2010-10-22 @ 21:23:44
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0