Vackra dag

Eftersom vi fortfarande inte varit hemma i lägenheten blir det inga bilder idag heller. Kanske kan jag ta mig in där imorgon och hämte min sladd till kameran. Vi får väl se, kanske t o m lägenheten kommer vara bebolig imorgon? Men det har jag svårt att tro. Jag kan tänka mig att företaget ( som jag väntar med att "hänga ut" tills vi vet hur de kommer hantera detta) kommer motarbeta lite.
Jag blir mer och mer irriterad och ledsen när jag tänker på detta, men det är ju såklart väldigt svårt att släppa.

Jag undrar lite varför de skickar en äkta klåpare till lägenheten för att inspektera? Som påstår att slipdamm sprider sig så även om man har stängd dörr... Eller hur? Pucko! Varför inte bara ta sitt ansvar som företag, skicka dit någon som kan stå tills vars för detta och säga: Ja detta var inte bra, detta måste vi lösa. Istället för att försöka lura kunder och få de att tra att det brukar bli så, "ibland och ibland blir det inte så". Vad gör de, de gånger det inte blir så då? Varför gjorde de inte på det sättet denna gången? Och varför plastade de inte om det nu visste ( som man borde göra som proffisionell arbetsman) att det kan och faktiskt brukar bli så?

Jaja, efter Arsenalmatchen ska jag och Niclas ut och prommenera. Då kanske jag kan lugna ner mig lite. Sen är det söndagsmys med svärföräldrar och "Starke man"... Såg ett avsnitt av det förra veckan ( SVT World) så vi tänkte att vi kunde ge det en chans:)

Som vanligt, hoppas jag att Er söndag är helt kanon! För vilket helt fantastikst underbart höstväder det har varit idag! Frisk luft i lungorna ch jag har redan varit ute och prommat två gånger idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0