Älskade kollegor

Nyss var det väldigt obehagligt. Helt plötsligt svartnade det för ögonen och jag höll på att svimma. Bara poff, jag satt ner så det var inte för att jag reste mig upp snabbt, men det var precis så det kändes. Jätteobehagligt, med kallsvettningar och svart för ögonen.
Jag sprang ut på toan, men det var inget som hände.
Så kommer mina underbara kollegor och frågar hur jag mår och säger att jag ska säga till så fort det är något och att de ska hålla koll på mig!
Då blir jag varm i hjärtat! Det är skönt att man även har många på jobbet som bryr sig, då kan man verkligen säga att man omger sig med bra människor!




Kommentarer
Postat av: Sussi - 22 år, mamma & student!

Usch vad obehagligt =/



Du har en award på min blogg under tävligar :)

2010-09-15 @ 12:10:30
URL: http://sussey.blogg.se/
Postat av: Faster

Det kan vara blodtrycksfall. Jag fick så många gånger när jag väntade Tobbe.

puss o kram

2010-09-15 @ 15:19:00
URL: http://kito.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0