Höst!!

Låååååång sovmorgon idag! Men snart kommer kanske den där energin alla pratar om?? Vet nog inte riktigt vad jag ska tro om den...hmmm...
Iallafall, idag är det massa fix på listan. Sånna där snygga stödstrumpor inför flygresan, känns väldigt hett faktiskt! Lite järn- och magtabletter så jag förhoppningsvis ska undkomma magsjuka iväg.
Sen är det mysig fika med underbara Mia, som snart flyttar till USA. Ååhh vad jag kommer sakna henne! Men där har hon funnit kärleken i LA. Så jag kan verkligen förstå att hon flyttar dit! Vad gör man inte för kärleken?

Ha en härlig höstdag!

Kommentarer
Postat av: Sussi - 22 år, mamma & student!

Jag fick minsann aldrig den där omtalade energin :P

2010-09-13 @ 20:20:41
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0