Myspromenad och hängmage!

Nu kom vi precis hem från en härlig liten promenad, jag behöver verkligen röra på mig. Viktigt med det både för mig och Bebis.  Nu sitter jag och äter "middag". Jag gjorde min favorit fiskrätt innan, men mitt humör ville inte som jag och jag tyckte INTE om maten idag. Så Niclas och jag gick ut en runda, så jag kunde avreagera mig lite.
Jag tror Bebis ligger ganska långt ner, för när jag går för fort känns det nästan som om magen "hänger", det gör lite ont och jag får hålla upp magen (haha låter som en tjock gubbe när jag skriver så), och ge den lite stöd. När jag kommer hem är det första jag ska handla ett magbälte!

När vi gick hemåt blev jag riktigt sugen på vitlöksbröd, så det handlade vi. Men det var inte gott, smakade som plast, usch vad jag avskyr "färdig"mat. Så Niclas serverade en brakmiddag nu, fil med banan och flingor! Äntligen mat som sammarbetade med mig! Mums!

Kommentarer
Postat av: Sussi - 22 år, mamma & student!

Sv: visst kan jag det :) åh, scones låter som

en bra ide!

Jag har en enkel modell av ett magbäötr här om du vill låna, tror det skulle passa dig. Bara använt ett par ggr!

2010-09-14 @ 06:58:30
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0