Sovmorgon


Jag har förstått på alla småbarnsföräldrar att vi ska ta vara på tiden innan lilla Bebis ankomst, med tiden menar folk morgonen. Som i våra fall just nu innebär= Sovmorgon.
Niclas är borta och handlar frallor(precis som igår;)), jag har precis bryggt kaffe, som jag älskar doften av. Kl är 11.10, jag tror jag ska spara detta inlägg under någon slags favorit för att ha kommande mornar. Men givetvis kommer det vara så mysigt senare också, längtar!

Igår hade vi en mysig dag i massa affärer. Vi kollade bl.a stänkskydd, duschar och barnvagnar!!
Detta med barnvagnar är en ren djungel! Det finns så många olika, men när vi kom hem på kvällen så surfade vi tunt lite och jag tror vi har hittat en som vi båda kan tänka oss. Billig, fin, säker och med ganska stora framhjul, som är rörliga och går att låsa. Precis som vi önskar.

Nu fortsätter vi våra mysmorgon, samtidigt lyssnar vi på denna donnan:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0