Varm i kroppen och mys

De senaste dagarna har det varit en luuugn krabbat i magen, så jag har faktiskt varit orolig. Efter ett par veckor med karatedans i magen så blir man lite paff när man inte känner något. Så imorse ringde jag barnmorskan som sa att jag inte skulle oroa mig för mycket. Moderkakan ligger på något sätt som gör att det inte alltid behöver känns så mycket, även om vår lilla Bebis rör sig.
Jag blev lite lugnare och nu är det disco i magen igen. Jag kan nog inte beskriva hur varm jag blir i kroppen när jag känner vår lilla Bebis rörelser där inne. Att veta att den övar sig inför livet utanför magen! Den får minsann se till att vara redo på massa mys!



Kan även berätta att jag, som vanligt varje gång jag besöker Linda, blev så nöjd med mitt hår. Hon är absolut den bästa frisören och jag tror aldrig jag kommer testa någon annan igen. Ingen kan som Linda! Men när jag struttade hem emot tvättstugan, efter klipptid, med snygga lockar i håret, precis som vilken lyxfru som helst, så är det en trevlig fågel som bestämmer sig för att uträtta sina behov i mitt hår. Se det var bara att gå hem och tvätta ur lockar och fågelbajs!

Ha en fortsatt härlig kväll, i höstmurret!
Älskar verkligen när det börjar bli höst. Man kan planera inför mysiga kvällar med tända ljus, ihopkrupen i soffan med något varmt och gott att dricka. Givetvis med de man älskar också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0