Fem generationer


Mormor Käppen, gammelmormorsmor Iris, lillFis, mamma Josefine, gammelmormor Birgitta.
Ni hajar? Detta är ett par dagar efter förlossningen.

Idag har vi en dag då man absolut inte vill sova i sin egna säng. Utan somna vid mammas bröst fungerar. Hon äter ett par klunkar, sen somnar hon. Då lägger jag henne i sin egna säng, men då vaknar hon efter ett par minuter och är ledsen. Sen börjar det om. Lilla lilla snuttan! Jag önskar jag visste vad som inte känns bra för henne. Det
skär i mammahjärtat när hon inte är nöjd!
Men det går över, det vet jag ju att det gör.  En liten stund fick vi sova i förmiddags! Det är jag tacksam för! Mest för att vår lilla Fina fick sömn också. Tror det kan vara magen som spökar lite?

Nu ska jag pumpa mjölk för första gången, så Niclas kan hjälpa till med matning ibland.

Just nu står min stora favoritmänniska och lagar rotfrukter i ugn med ryggbiff. Mums!

Hoppas Ni får en underbar fredagkväll med massa fredagsmys!


Kommentarer
Postat av: Patric Bergman

Grattis till barn, barnbarn och barnbarnsbarn önskar Angelicas kusin Patric från Hono-luleå !

2011-02-13 @ 17:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0