Fina familjen


Lill-Trollet ville inte ha sina strumpor
på sig. Och vaken tänkte hon absolut
inte vara. Men finast på jorden är hon!

Godkväll!
Idag var vi en sväng på BVC, 3610 gram väger hon nu! Äta är en favorit sysselsättning! Jag hinner inte äta så mycket, men snart är jag mer varm i kläderna och då minsann, då kan jag slänga ihop en gourmetlunch med en hand! Eller hur mammor? Det är väl sånt man lär sig?

Pappa/Morfar var här på besök också. Första gången han träffade sitt lilla barnbarn. Pga sjukdom har inte han kunnat komma tidigare.

En kort liten update, nu ska vi slänga ihop en middag och mysa i soffan. Jag och min fina familj!




Kommentarer
Postat av: SARA

åh jag blir helt tårögd när jag ser er, vad stolt jag blir. Världens finaste

2011-02-02 @ 18:52:52
URL: http://textisart.blogg.se/
Postat av: Ciis

Kortet blev jättebra! Oroa dig inte, idag blir det gourmetlunch.. Vi ses sen! :)

2011-02-03 @ 09:19:48
URL: http://cissa.blogg.se/
Postat av: Påla

Vilken fin liten familj. världens sötaste lilla troll jag sett :)

2011-02-03 @ 14:43:42
Postat av: ella

åhh vilken fin bild på familjen!

2011-02-04 @ 10:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0