Lyftkran


Igår var LillFisen FYRA veckor! Och på denna bilden... Håll i Er:
TVÅ veckor! Och lyfter så fint. Ni ser ju att hon är så duktig! Man får skryta
med sina barn och tro mig, det kommer jag fortsätta med.

Hej på Er!!
Igår hade vi lyxmiddag, efterrätt och HÄRLIGT sällskap! Idag har jag sovit middag och är nu utvilad! Mamma har handlat växter som snart pryder vårt hem, Pappa, Christl och Tot kommer snart in och fikar, senare åker vi ut till mormor och morfar och äter pitepalt, spelar spel och myser. Vilken HELG!!
Jag njuter och hoppas Ni gör detsamma!

Och jag vet att alla är så nyfikna på namn. Det är jag och Niclas också! Vi går här och tänker och tänker, men tydligen inte tillräkligt snabbt! Vi återkommer!

Nu ska jag tvätta mig lite, så andra kan njuta av mig;)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0