Brevet

Hej hej och godmorgon!

Imorse när jag skulle ta en morgonkiss så kom det ett minibrev i toastolen, låter lite halvdant va? Men jag var ju iallafall tvungen att läsa det:

"Kära du som heter Mamma!

Du har en härligt inredd mage och jag gillar det här! Jag har förstått att Ni har det rätt kallt på utsidan, stämmer det?
Jag har också förstått att du är lite nere för att jag inte tittat ut än, stämmer det också? Isåfall tycker jag inte du ska ha så höga krav på mig, för allvarligt Du som heter Mamma, hur ofta är du och Han som heter Pappa i tid? Aldrig vad jag tycks förstå.

Men jag lovar, jag kommer titta ut, förr eller senare. Jag är en överaskningarnas Bebis serru, det borde Ni anat när Ni plussade, för det var Ni ju inte heller beredda på!

Nu ska jag återgå till det jag gör bäst, mysa, sova och buffa runt lite här!

Jag längtar efter Er också, bara så Du vet. Men vi ses ju snart!

Vänliga hälsningar
Bebis"

Så, kan man bli annat än stolt när man läser detta? Jag är nöjd och vi ses ju snart!


Ha en härlig dag!



Kommentarer
Postat av: Sussi - 22 år, mamma & student!

:)

2011-01-12 @ 20:02:51
URL: http://sussey.blogg.se/
Postat av: ella

haha. du är för goo!=)

2011-01-13 @ 00:26:15
Postat av: Edwina (gamla barndomsvän)

åh gud vad gulligt skrivit av din bebis :) har följt med lite på bloggen! Hoppas din bebis tittar ut snart Jossan :)

2011-01-13 @ 14:16:04
Postat av: Josefine

Edwina, vad roligt:)

Ja det hoppas vi verkligen! Känns väldigt jobbigt att vänta, men väldigt lustigt att det snart faktiskt kommer ett barn till oss:)

2011-01-13 @ 22:23:03
URL: http://superjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0