Mitt fina lilla troll

Ja, såklart har vi fått vår lilla fina underbara älskade vackra dotter!!! Vi har väl smått börjat gå från zombies på heltid, till ganska så halvnormalt fungerade människor(AKA Föräldrar!!!!)

Jag kan tänka mig att ni, om ni är några kvar som läser, vill ha en liten bild. Det kommer, så småningom. Än så länge kan jag inte lova något kontinuerligt uppdaterande. Jag vill bara mysa o mysa o mysa o mysa! ( Sen ammas det ju en hel del och sovs en del mellan varven med)

Vår lilla fina dotter kom 14/1-11 kl 8.29. Förlossningen gick snabbt, INTE smärtfritt alls. FY FAN! Vad ont det gjorde, MEN (yes jag är stolt över att jag lyckades) jag hade INGEN smärtlindring, mer än ett avslappnande bad.
Jag ska berätta mer en annan gång.

Hon är helt fantastisk, jättevaken och med, redan! Alltså, ni förtsår inte... Hon är det finaste på jorden!! Jag är så nöjd och stolt!

Ni får ha en fantastisk fortsättning på kvällen!

Kram


Kommentarer
Postat av: Angelica - Gravid v34

Åh grattis!! Hoppas man får se en bild snart :)

Mys för fullt!!

2011-01-20 @ 17:32:44
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com
Postat av: Josse Malm

Grattis igen till er lilla tös=) Hoppas allt gick bra och att ni alla tre mår bra!

2011-01-20 @ 19:59:04
Postat av: Madde

Stort grattis....

2011-01-20 @ 22:06:15
URL: http://framtidsplaner.blogg.se/
Postat av: Emelie Håkansson

Vad mysigt det låter! Skönt att det gick snabbt även om det inte var smärtfritt. Bra jobbat! :) Grattis än en gång!

2011-01-22 @ 09:45:00
Postat av: Malin & Prinsessan

Åh, äntligen!! Stort grattis till er vännen!!!

KRAMAR!

2011-01-22 @ 17:14:39
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ooo, va mysigt. Och ett stort grattis. Väntar med spänning på fler uppdateringar framöver.



Kram på dig

2011-01-23 @ 22:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0