Vart tar tiden vägen?

Hej på Er!
Kan inte förstå att ni fortfarande är här inne och läser! Ni är ju härliga!

Tiden här rinner på och det är helt UNDERBART!!! Vår lilla dotter är så fantastisk!! Såklart känner vi oss lite förvirrade ibland, det är ju så mycket nytt. Men varje dag lär vi oss nya saker, alla tre! Jag njuter varje dag!!


Trött mamma och dotter efter förlossningen




Supertrötta familjen!! Men världens finaste familj är det också!


Pappa är bästa sängen... Åh vad jag älskar dessa två!!


Som sagt... Bästa sovplatsen!


Mamma duger också...

Jag hoppas så att ni har lite överseende med att bloggen inte uppdateras så flitigt just nu?! Men det kommer bli bättre med tiden. För jag delar gärna med mig av lite ur vår vardag, mest för att kunna gå tillbaka och se hur underbart allt är, men mycket för att skryta om vårt underverk också! ;)

Idag fotades vi för tidningen, ska bli spännande att se sig själv där, svart på vitt, deklarerat att vi nu är tre! Äntligen!

Nu ska jag krypa ner i sängen med min stora favoritmänniska, för snart vaknar vår lilla favoritmänniska och ska ha mat kan jag tänka mig!

Kram på Er!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhh så fin hon är er lilla tjej! Hoppas att ni kan komma på fikat på onsdag så man få träffa er :) kram kram

2011-01-31 @ 23:24:49
URL: http://Emelieochkalle.blogspot.com
Postat av: Lisa

Åååh vilken liten hallonbåt hon är alltså! STORT grattis återigen! Längtar tills jag får träffa er i sommar! Njuuut :) Många kramar!

2011-02-01 @ 00:29:21
URL: http://www.lisastaysclassy.wordpress.com
Postat av: Faster

Åh Jossan, vad fina ni är!! Och vilken liten sötnos ni har fått! Ringer dig nån dag.... hoppas på att få komma in och nosa på det lilla flickebarnet ♥

puss o kram

2011-02-01 @ 13:13:19
Postat av: Malin och Simon

Vilken underbart söt liten flicka ni har fått:) Vi saknar er och hoppas på att få träffa er snart igen. Kramar från oss

2011-02-01 @ 14:36:21
Postat av: Moster

Oändlig kärlek!

2011-02-01 @ 16:50:58
Postat av: Mo

Ja,ni är den finaste familjen. Helt objektivt alltså.

2011-02-01 @ 18:05:10
Postat av: Johanna

Vilka fina bilder =) Kram kram

2011-02-01 @ 18:39:59
Postat av: Ciis

För att vi är så nyfikna Jossan ;)

Hon är underbar er lilla plutt, säg till när du vill ta en promenad :) Kram

2011-02-01 @ 21:00:08
URL: http://cissa.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad kul att ni tyckte om presenterna :-) Jag var nyss inne på fotografens hemsida och tittade på kortet till tidningen. Vad fina ni var! hoppas allt är bra med mini!! :-) kram

2011-02-02 @ 13:01:14
URL: http://wilmaochemilia.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad fint det kortet är när hon ligger hos Niclas och sover i elefantpyjamasen!! Jättefint!! så söt liten plutta!

2011-02-02 @ 13:03:43
URL: http://wilmaochemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0