Lördag

Idag är det en regning lördag. Jag har tvättat lite o sådär, ska nog ut o hälsa på min lillebror om en liten stund. Ikväll händer det väl inget särskillt. Alla ska väl festa som vanligt men jag har ingen som helst lust. Denna staden är ganska tråkig.
I torsdags var jag ute o åt med mamma o pappa. Det var jätteroligt!!!
O igår kollade jag o mamma på The Prestige, någon film om illusionister. Helt ok, så köpte vi massa ostbågar o godis och åt inte ens upp hälften. Så det kan jag gotta mig med sen!!

Första veckan på jobbet har gått jätte bra!! Har lärt mig ganska snabbt, men det är mycket kvar! Igår var jag helt sönderarbetad i hjärnan! Känns väl både bra och mindre bra. Jag är iaf snygg i mina jobbkläder!!

Jaha.Ha en bra helg nu! Jag ska ha det lugnt och skönt...Hoppas att någon ska iväg o plocka svamp imorgon så jag kan följa med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0