Klibbigt

Igår var vi ute och tog en öl...Som blev två, tre osv...Jag sov inte många timmar, och kom försent till ett litet möte. Jag veeet mamma, du är inte stolt nu. Men jag löste det iallafall...
Sedan var det direkt ut i solen och glassa. Och nu sitter jag trött som gröt på jobbet.
Det är fruktansvärt varmt, jag är trött och mina jobb byxor klibbar fast längs med benen. Det är alltså väldigt obekvämt.
Inte roligt.

Imorgon blir det utgång med ett par stycken, förmodligen lördag med. Sön fyller Långa Anna år och det ska vi ju också fira

Sen ska jag bara fixa mitt förbannade internet...HJÄÄÄÄLP MIG!

Kommentarer
Postat av: Faster

Finns det ingen support hos din bredbandsleverantör? Du får väl be faderskapet att hjälpa dig =)

puss

2009-07-03 @ 17:21:51
URL: http://kito.se/majsan
Postat av: Josefine

Hehe jo det finns det nog, men har nog nån som kommer o hjälper mig snart...Annars slår jag dig en pling; )

2009-07-03 @ 20:07:44
URL: http://superjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0