hej då

Ibland blir man en människa som man inte känner igen. Man gör saker man inte vill kännas vid...Inte ens stå för. Man kanskee till och med trampar andra människor på tårna.
Något drog bort mattan under fötterna på mig och jag blev kanske lite vilsen för ett par månader sedan. I någon slgas desperat jakt på trygghet gör jag en massa dumma saker jag inte alls vill göra.
 Vem är jag?
Jag vet att jag inte ens fyllt 22 och har "flera år kvar" att lära...Men jag kanske inte vill vänta? Jag kanske hade viljat veta det redan i december? Jag kankse inte hjade velat göra alla dessa misstag som jag faktiskt har gjort.
Det som inte dödar en gör en starkare...Jaha? Men vägen mot det starka då? Vad gör man på den? Varför ska man göra den resan helt själv?
Varför blev allt  som det blev?? Vad har jag gjort? Och vad gör jag här>??


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för kaffe och goa bananmuffins =)

Jättekul att komma in och se hur fint du bor!

puss.... var rädd om dig!

2009-05-20 @ 22:19:00
URL: http://kito.se/majsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0