Livet går, pyssel och sår

Hej hej gobitar!

Jag är så himla trött på min lägenhet. Nu har ju inte ni fått se den här på bloggen, eftersom jag är så himla kass på att uppdatera med foton ( och iofs inte tagit speciellt mkt foton senaste månaderna ; )  )
Men snart hoppas jag att få tummern ur och måla om lite smått, samt sätta min egna lilla prägel på skiten. Orkar inte med  mina äckel beige/gula randiga tapeter med vita spackelprickar på!!
De som bodde där innan, märker man var ytterst "händiga", men egentligen har de faktiskt förstört en del.
Men inget som inte jag kan rätta till med lite färg, pensel och skoj!

Pördey måste ha läst mitt inlägg om vår resa, så ist bjöd han med mig upp till sälen någon gång under vintern. Vi ska åka skidor...De ska åka skidor, jag ska halka omkring, mer så kommer det nog blir.
Jag vet egentligen inte med Pördey, han byter strategi hela tiden, ena dagen ska han skojja ihjäl mig, nästa dag skida ihjäl mig. ; )

Kommentarer
Postat av: Faster

Ah, det klarar du som en dans...... du som är så lugn o fin =)))))))

puss

2009-10-14 @ 09:47:20
URL: http://kito.se/majsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0