Trevligt sällskap

Jag ska börja med att berätta att min älskade Kusin Oscar flyttade för ett tag sen, fan vad jag tycker det är jobbigt. Men har hittat tjej, hon är från skellefte, så de bestämmde sig för att mötas på "halva" vägen. Enligt mig, på andra sidan jorden. Alltså i Göteborg. Kärt och gulligt.

Idag när jag springer omkring och gör viktiga ärenden på stan ser jag MIN KUSIN!!!!!!!!!!!! Jag skrek till för jag blev så glad. Han betyder nämligen väldigt mycket för mig. Bredvid han stod en mörkhårig liten tjej, som jag hoppas var hans flickvän. Annars undrade hon säkert varför hon fick en kram och jag sa att det skulle bli roligt att träffa henne igen så vi kan lära käna varandra.
När jag sen sprang iväg och skulle fortsätta med mina viktiga ärenden var dom döda. För jag var så glad att se Kusin Oscar så jag pratade alldeles för mycket, som vanligt, pratade jag ihjäl folk, jag tycker om.


Kommentarer
Postat av: Faster

Undrar vem du brås på hehehehe

puss på dig, pratkvarn =)

2009-10-10 @ 18:02:51
URL: http://kito.se/majsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0