Helt fantastiskt

Vilken upplevelse att få se Bebis ligga där inne!! Den låg lite konstigt, så BM kunde inte mäta först. Så BM försökt buffa på Bebis så den skulle flytta på sig, men envis var den. Bebis låg så braa där inne, och så ville den minsann ligga! Tillslut, efter en stunds buffande, vaknade lilla Bebis och började sprattla och sparka. Jag var så lycklig när jag såg det! Så fantastiskt och fint! Jag var så lycklig och tårarna bara rann!

Vi fick se hjärtat slå... Så litet litet!  Sen fick vi se en fot. En alldeles perfekt fot, precis som ett riktigt avtryck! Den var så fin. Den vackraste lilla fot jag någonsin sett!
När vi fick se hjärtat slå kändes det så tryggt! Äntligen, jag vet att Bebis har det bra där inne! Då släppte nervositeten, jag skrattade och grät om vartannat. BM hade svårt att få bra bild eftersom jag skumpade så mycket!

Denna upplevelsen är något som inte går att beskriva! Den är helt fantastisk och jag skulle kunna göra det här igen, nu! Helt plötsligt blev det en riktig Bebis, en som man inte bara pratade om, utan en som vi faktiskt sett! Vi har för första gången konektat med vårt barn! Nu tillåter jag mig själv att längta ännu mer till januari! Då kommer det komma en person till oss. En underbar liten vacker, fin och fantastisk människa. Jag våga undra hur den kommer vara, bete sig, hur kommer den se ut, vilka egenskaper kommer den ha, vem kommer den vara lik på det ena och andra sättet?

Nu äntligen kan jag acceptera och förstå detta!
Jag är gravid!
Vi ska ha barn! Och jag kunde inte vara lyckligare!

Kommentarer
Postat av: Lina

Du kommer bli bästa mamman !!

2010-08-03 @ 19:30:47
Postat av: Hanna

Jag ryser i hela kroppen av lycka jossan :). SÅ underbart, grattis till er båda igen! <3

2010-08-03 @ 19:35:47
URL: http://www.instance.blogg,se
Postat av: Andreas

En ilande känsla av välbehag var det att både läsa det här och att se bilderna! HELT fantastiskt! *Kram på er!

2010-08-03 @ 21:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0