Julgodis

Jag orkar inte ens bortförklara mig om varför jag inte uppdaterar här lika mycket! Jag har inte haft varken ork eller lust. Men nu, när jag skulle ställa mig och göra lite julgodis, infann sig lite lust igen:)

Anledningen till att lusten inte infunnit sig är nog pga jag är sjukskriven OCH går i väntans tider. Jag tycker det är otroligt trist att vara hemma och bara vänta. För det är ju så, det är ju precis det jag gör, väntar! Jag kan inte göra allt jag planerat att göra, som piffa iordning inför Bebis ankomst. Så jag sitter vid datorn och fördriver tiden, för nu börjar det bli väldigt tungt att ta sig upp ens på stan.

Jag har varit väldigt optimistisk, igår städade jag hemma och sedan for vi iväg till Ikea, vilket resulterade i sammandragningar med ca fem minuters mellan rum ett par timmar inatt.
Det får mig att inse att jag borde ta det lugnt. För även om jag verkligen längtar längtar längtar ihjäl mig efter Bebis, så vill jag inte stressa fram den på något sett. Den är värd all tid den behöver inne i min mage, den MÅSTE må bra när den kommer ut till oss ju!

Hur är det med Er? Som ännu inte gett upp hoppet om mitt skrivande;)
Hur går det med Era magar, ni som också väntar? Och er som redan fått Era bebisar?
Eller med Er alla, såklart??

Ha en fantastisk fortsättning på dagen, så kanske jag återkommer med lite julgodis tips senare=)
KRAM!

(Ps. Det gör mig väldigt glad och varm i hjärtat att det fortfarande varit relativt hög besöksstatistik här, fast det varit knapert uppdaterat! Fina NI!)

Kommentarer
Postat av: Madde

I dag insåg jag unde rmin shoppingtur att jag är VÄLDIGT trött på denna tyngd om magen. Och efter mitt UL idag så längtar jag ännu mer efter vår lillfis. Och som du skrev, man blir ju deprimerad av att gå hemma och bara vänta.

2010-12-07 @ 17:15:21
URL: http://framtidsplaner.blogg.se/
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Känner igen mig så väl! Det är så tråkigt och ledsamt att bara gå hemma och "vänta" när man inte kan ta sig ut på så mycket äventyr längre. Men å andra sidan kan man ju inte göra så mycket åt det - bebis kommer när den kommer! :)



Snart kan vi gå ut på långpromenader, åka och shoppa och göra massa skoj med våra små i vagnarna :)



Kram kram!

2010-12-07 @ 21:47:26
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0