Julklappstips


Den finaste lilla målarboken, för de som inte fått upp sin motorik nog att
rita innanför linjerna. När liten skär är glad ska man t.ex rita "gladet".
Så fint!! Jag kanske ska köpa ett exemplar till mig själv?


Men både jag och Niclas reagerade lite på den här bilden. Jag tänker inte
påpeka något, Ni får se efter själva om ni med lägger märke till något som
kanske inte passar så bra in i en målarbok, för barn!

Godmorgon!
Snart ska jag ge mig ut på stan, sista prylarna ska inhandlas! Vad roligt att jag sparade det till årets kallaste dag.
-22 grader... Det är ju tyvärr så att jag inte inhandlat några termobyxor för gravida. Men jag får skynda på lite, så kankse jag inte hinner frysa?

Jag ville bara kika in och visa den fina målarboken, vi ska ge den till en liten i julklapp! Tycker den passar så bra till små, där de får måla precis som de vill. Perfekt när man inte riktigt tycker det är intressant att måla inanför linjerna.
Sen är det ju ett STORT plus att den är svanenmärkt, klimatkompenserad och tryckt på papper som blivit över från andra trycksaker:)
Trött på min moralpredikan?? Sluta läs bloggen, jag kan tänka mig att det bara blir värre.

Har Du kommit på vad det var på andra bilden?? Jag ger dig lite hjälp på traven.




Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Faster

Men en kran är väl inget farligt för ett litet barn att titta på ;)

puss

2010-12-22 @ 10:27:50
URL: http://kito.se
Postat av: Sussi - 22 år, mamma & student!

Var kan man köpa den? Jättekul ju =)

2010-12-22 @ 18:10:21
URL: http://sussey.blogg.se/
Postat av: Ma

Utan kran inga barn. Eller...?

2010-12-22 @ 21:57:16
Postat av: Madde

Passar på att önska God Jul redan nu om man inte skulle hinna in och önska undermorgondagen......



GOD JUL!!!!!

2010-12-23 @ 12:08:21
URL: http://framtidsplaner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0