Snövit har bara sex små dvärgar

... För den sjunde, Trötter, sitter här och skriver. Det spelar ju ingen roll hur mycket man sover, för man är aldrig riktigt klar med sovandet. Känner Ni också så?


Igår inhandlade jag en sovpåse till vagnen. Jag är så nöjd! Den kommer gå
att ha fortsättningsvis när Bebis växer, för man kan ta bort "fotdelen".
Sen har vi fått ärva djuren som hänger ovanför med! Jag är så glad i
vagnen nu! Det ska bara in ett fårskinn med. Som Bebis ska få av Farmor!


Såhär ser det ut från Bebis perspektiv! En kompis...Och så mamma!

Godmorgon!

Denna helgen har varit härlig! I fredags blev det pepparkaksbak med min lillebror! det var jättemysigt att åka ut dit, jag har inte varit där på jättelänge!
Och efter det var vi bjudna på middag hos Simon och Malin. Jättegod mat, så det var knappt vi orkade äta upp min medtagna efterrätt, godis för 70:-. Niclas ska inte skicka mig att köpa godis, eftersom jag inte KAN ta lite. Det blir alltid runt 70:- när jag handlar, jag förstår inte det. Men jag bad de iaf köpa mindre påsar;)


Här ser Du några av mästerverken;) Du såg kanske även den brända skidåkaren
i förra inlägget?


Min lillebror, som tycker jag är jättedryg som ska ta kort när han slagit sig
ner vi barnprogrammen.

Igår så fortsatte Niclas lister och jag kunde inte vara hemma pga limmet, som luktar vidrigt!! Så jag och mamma åkte runt och handlade lite. Var ute på Babyproffsen och hittade äntligen en fin och mysig åkpåse!
På kvällen kollade vi på "Så mycket bättre", såklart. Och OJ vad Petter och Pluras duett var underbar!! Sen zappade vi även över till Dansbandskampen, eftersom pappa och de spelade där.
Sen blev det film, The Road, med Viggo Mortensen. Nja, sådär... Börjar bli trött på alla "undergångs"-filmer.

Nu blir det mysfrukost med nybakta frallor och annat gott!

Hoppas Ni får en härlig och mysig söndag! Det ska vi ha...Inget planerat! Bara mys!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Känner precis som du med sömnen.. Skulle kunna sova i en vecka känns det som!

Vagnen ser jättefin ut :)

2010-12-12 @ 14:17:27
URL: http://Emelieochkalle.blogspot.com
Postat av: Ciis

Aww så mysigt bebisen ska ha i sin vagn :) Hoppas allt är bra med er!!

2010-12-12 @ 19:37:15
URL: http://cissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0