Lugnt


Dessa fina saker fick vi igår av Niclas fina svägerska Malin. Elefanten var såklart till mig,
men kolan delade jag med mig av.
Det är så uppskattat att få en liten present eller särskild tanke bara sådär! Tack så mycket.


Kolorna fick agera efterrätt idag. Så jag åt mat, 100 kolor och två clementiner.
Man märker verkligen skilnad på nu och förr.

Hej på dig!
Sakta men säkert går det framåt här hemma. Nu har vi t o m fått en gardin på plats. Imorgon ska det även läggas ut lite annonser på blocket. Bl a en spis, som satt i lägenheten när vi flyttade in. Kanske du rent av vet någon som är i behov av en spis(-09, så den är inte gammal eller ofräsch)? Bara skriv en liten kommentar då.

Niclas är iväg och kollar El Classico, innan dess mumsade vi pasta med sås på kycklingen från igår. Jättegott med franska örter, vitlök och citron. Tyvärr blev det en sådandär halvt läskande bild, så den vill jag inte ens lägga ut! Men detta med helstekt kyckling ska jag absolut göra fler gånger. Övning ger färdighet, så snart kan jag bjuda på kycklingkalas!

Besöket på MVC gick jättebra! Det var så skönt att vara tillbaka till den barnmorskan, som vi precis bytt till innan vi åkte in på sjukhuset. Jag är så nöjd med henne och hon är verkligen toppen! Tänk att det kan vara sådan skillnad. Otroligt glad att jag känner mig trygg med henne.
På onsdag har vi även första "föräldrargruppen", tyvärr kan Niclas inte följa med. Men det gör ingenting, det enda jag vill att han ska kunna är att massera mig, ett bra stöd är han redan. Min fantastiska älskling!!

Nu ska jag strax krypa ner. Jag är så himla trött, kanske beror det på att jag hade ett träningspass påväg till MVC innan. Blåsten, massa yrande snö, hala skor och uppförsbacke! Inte lätt att ta sig an när man knappt prommenerat på ett tag!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja det kan verkligen vara stor skillnad på barnmorskorna har jag märkt som lyckades beta av nästan alla under förra graviditeten. Få man fråga vilken BM du har?

Vet du föresten om det är många som anmält sig till föräldragruppen? När jag skrev upp mig var det bara ni som stod på listan hehe =)

2010-11-29 @ 22:57:32
URL: http://emelieochkalle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0