Måndagsmys!!

Som jag skrev i ett tidigare inlägg, så tycker jag det är viktigt att man har mys varjekväll. Ibland lite extra tillochmed, vardagslyx är kanske vad vissa kallar det. Jag kallar det en mänsklig rättighet!
Så nu blir det film och världens godaste paj! Bananpaj!!!!! Yummie!



Matt Damon, kan vara bland de bästa skådespelarna helt klart!





Detta är min lilla Makka Pakka, Vilma. Niclas ena brorsdotter. Sötaste Vilman på jorden! Här har hon precis ätit efterrätt, duktig! Knappt kladdat någonting...allt är relativt! Hon har också lärt sig gå på pottan, så det gjorde vi ett par gånger igår!

Nu går ni ha en godnatt! Jag ska krypa ner bredvid min älskling ch fortsätta på min paj!





Kommentarer
Postat av: Cim

Hej!

Bananpaj lät ruskigt gott =)

Kan du inte lägga ut ett recept på den?

/Cim

2010-11-23 @ 09:35:44
URL: http://cimandre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0